Máte v plánu začít podnikat v oboru zdravé výživy? Máte v tomto směru již určité znalosti a zkušenosti, které byste rádi zúročili v praxi, a nabídli veřejnosti to, co stěží najde například ve velkých obchodních řetězcích? Máte představu i o sortimentu a cenách produktů? Pak se již můžete směle obrátit na profesionály, kteří se budou věnovat vaší webové prezentaci.
Tvorba webu v Brně staví na celé řadě ukazatelů, jež musí odpovídat konkurenceschopné kvalitě. Na některé z nich se přesto zapomíná, nebo se podceňují, přitom mají poměrně značný vliv na úspěch.
Produktová fotografie
Když se porozhlédnete po některých e-shopech, objevíte tam mnoho fotografií, jejichž kvalita je doslova katastrofální. Postrádají mnoho základních vlastností, například jsou v příliš malém rozlišení a velikosti, takže je snímek neostrý a nic neříkající. Mnohdy je produkt vyfotografován jen z čelního pohledu a zákazník si jej tudíž nemůže prohlédnout komplexně. Anebo postrádá některé důležité detaily, které mohou napovědět, jak se výrobek sestavuje, jak se s ním zachází, a jaké má nároky na údržbu.
A máme-li být konkrétní v e-shopech se zdravou výživou, mnohdy je na snímku pouze obal, přitom by zákazníkům nejvíce napovědělo samotné zboží, např. u mletých lněných semínek je důležitá jemnost mletí, u oříškových směsí by se hodilo vyfotografovat kromě obalu i odsypanou směs, aby byl jasný poměr jednotlivých složek atp.
Optimalizace SEO
Poměrně velkým problémem může být i nedostatek v problematice SEO, tedy zjednodušeně řečeno, v jaké pozici je web při vyhledávání klíčových slov. Kupříkladu, pokud nabízíte lyofilizované ovoce (sušené mrazem), a nějaký zájemce by si rád koupil sušené, lyofilizované borůvky, při zadávání tohoto výrazu do vyhledávačů se zobrazí pouze weby, které mají SEO dobře zpracované, a vyhledávač je umístí do popředí. A právě tyto weby mají větší šanci, že si u nich zákazník ty borůvky objedná.